Az átlátható, gyorsan megérthető tábor adatlap alapján a szülők könnyebben fel tudják mérni, hogy gyermeküknek épp a Te táborodban van-e a helye. Segítsd őket azzal, hogy minél több információt osztasz meg táborodról.
Vegyük sorra ezeket.
Tábor neve:
A táborod elnevezése, ami tartalmazhatja a márkanevedet, a helyszínt, esetleg a tábor tematikáját, kategóriáját.
Ebben a mezőben marketing jellegű tartalom megjelenítésére nincs lehetőség (pl. figyelemfelhívás). Kerüld a nagybetűk, felkiáltójelek használatát, hacsak nem képezik a brand részét.
Cím:
A tábor pontos helyszíne. Ez a térképen szereplő pozició alapja Ha a táborodat cím alapján nehéz GPS-el megtalálni vagy ha nem a Google/Garmin/iGo cím adatbázisával megegyező helyen van, akkor mindenképpen pontosítsd a helyet GPS koordináták megadásával. Ha táborod adatlapján a pozició nem pontosan a tábort jelöli, kérjük jelezd felénk a pontos koordinátákat a weboldal alján szereplő email címen. Ne felejtsd el megírni azt sem, hogy melyik tábor szerkesztője vagy (írd meg az tábor adatlap linkjét is).
Telefonszám:
Olyan telefonszám, amin információt nyújtasz. Ha munkaidőn kívül nem szeretnél ilyet, akkor célszerű olyan telefonszámot megadni, ami kifejezetten erre a célra szolgál, tehát hétvégén nyugodtan kikapcsolható. Bár a legtöbben hét közben keresnek információt, a visszajelzések alapján bőven vannak hétvégi hívások is.
Feltölthető képek:
Tölts fel jó minőségű (éles) képeket a táborról, az elhelyezésről és főként a gyerekekről, étkezés, játék, és a tábor egyéb programjai közben.
A feltölthető képekről itt olvashatsz bővebben: Milyen képet töltsek fel?
Publikus e-mail konakt:
Ha van saját weblapod, akkor használj arra szóló email címet. Az info@taborom.hu sokkal bizalomgerjesztőbb, mint egy gmail-es cím. Próbálj meg a beérkező érdeklődésre 24 órán belül válaszolni. Ha valamire nem tudsz választ adni, akkor is jelezz vissza, hogy megkaptad az üzenetet, de kis türelmet kérsz és 1-2 napon belül visszajelzel.
Weboldal címe:
Ideális, ha a táborodnak van saját weboldala, amin feltünteted az információkat.
Saját weboldaladon általános linkeket használj, ne változtasd évente. Így a tábor adatlapján nem kell minden évben átszerkeszteni az adott éves nyári táborodra mutató linkeket.
Például a sajat_domainem.hu/nyari-tabor jobb, mint a sajat_domainem.hu/taborom_2013, mivel utóbbit nem kell átírni évente. Nem jobb megspórolni a tavaszi szezonkezdetkor egy kis időt?
Facebook oldalad esetében ugyanezen okból kerül a tábor event formájában történő linkelését.
Árak megadása:
A weboldal keresője a kitöltött ár mezők alapján dönti el, hogy a táborod bentlakásos(ottalvós), napközis, vagy egynapos. Ezek közül egyszerre több is ki lehet töltve, tehát a táborod egyidőben lehet betlakásos és napközis.
Árként a legdrágább turnus megadására van lehetőség. Ha május elejéig jelentkezés esetén kedvezőbb árat tudsz biztosítani, azt a leírásban tüntetheted fel. Ha a turnusok napjainak száma változik, akkor ezek árait a turnus elnevezése mezőben tudod feltüntetni.
A turnus elnevezése mezőben feltüntethető adatokról itt olvashastz bővebben:
Fizetési opciók:
Tüntess fel minden fizetési lehetőséget az adatlapon: Készpénz, Banki átutalás, SZÉP kártya. Táborválasztásnál szempont lehet, ha a szülő el tudja nálad költeni a SZÉP kártya egyenlegét, vagy ha elfogadsz hitelkártyát.
Kedvezmények:
Adj testvérkedvezményt, ha az üzleti modelled lehetővé teszi. Közvéleménykutatásaink alapján a többgyerekes családok esetében ez kiemelkedő táborkeresési szempont. Célszerű a kedvezményt összegszerűen feltüntetni, így a szülőknek nem kell számolgatniuk.
Korosztály pontos megadása:
Adj meg pontos korosztályt. A részletes keresőben a szülők a kor szerinti keresést szinte minden kereséskor használják. Nem is csoda, egy 8 éves gyerek anyukája napközis táborra kereséskor miért nézné meg a 16 éveseknek szóló bentlakásos táborokat is?
Videó:
Ha van videód, akkor azt érdemes megosztani. A gyektabor-kereso.hu-n Youtube és Vimeo videókat lehet beágyazni. A mezőben elegendő a videó url mezőben lévő címét bemásolni, a beágyazást már az oldalmotor kezeli. Ugyanebben a mezőben lehetőség van Microsoft Photosynth beágyazására is.
Ha videót töltesz fel, akkor az lehetőleg ne fényképekből összeállított slideshow legyen.
Összesen négy videó mező áll rendelkezésdre az adatlapodon.
Leírás:
Kerüld az általánosságokat és a közhelyeket. A szülőket nem a marketingszöveg, hanem a konkrét adatok győzik meg, ebből látják, hogy a gyerekek mit fognak kapni a táborban. Adj meg minél több konkrét információt.
- a szállásról: milyen épület, hány ágyas, hogy lesznek elhelyezve
- milyen programok lesznek
- hányszor lesz étkezés, milyen étkezés, ha tudtok fogadni laktóz/lisztérzékeny gyerekeket azt is tüntesd fel
- egy gyerekre jutó felügyelők száma (különösen oktató táborok esetében fontos)
- a tábor környezete, a környék
- a napi programok, a napirend hogy épül fel
- mit terveztek esős időre
- mit vigyen magával mindenképp a gyerek
- Jelentkezési határidő, részletfizetési feltételek
- Számlaszám utaláshoz
- A leírás mezőben ne szerepeltess olyan adatokat amik az adatok közt is szerepelnek (például: telefonszám, email cím, turnus információk)
- Ne írj a leírásodba olyat, a felsorolás végén, hogy "stb." Törekedj a konkrétumokra.
- Kerüld a felkiáltójeleket és a végig nagybetűvel írt mondatokat.
- Amikor végeztél a leírás elkészítésével, nézd meg helyesírás ellenőrzővel, hogy kiszűrd az elgépeléseket, hibákat.
- Kerüld a barokkos körmondatokat: "Nálunk gyermeke örök életre szóló élményeket szerez, melyeket hosszú évekig fog emlegetni." Minden gyerek más, még az adott érdeklődési körön belül is. A szülő elsősorban a kínált programok és szolgáltatások alapján fogja tudni megítélni, hogy az ő gyereke számára a tábor maradandó élmény lesz-e. Tüntess fel inkább könnyen érthető, információban gazdag, de lényegre törő leírást.
Bemutatkozás:
Itt mutathatod be a tábort tartó személyzetet.
A bemutatkozás funkcióról bővebben itt olvashatsz: A táborszervező bemutatkozik