OSE sport és nyári élménytábor a Római-parton
Tábor típusa
Napközis, Egynapos
Cím
HUMagyarország 1031 Budapest, Rozgonyi Piroska utca 28.
Címkék
Fizetési mód
Készpénz, Banki átutalás
Testvér kedvezmény
1000 Ft/fő testvérkedvezmény, második tábor árára 1000 Ft kedvezmény. A kedvezmények nem összevonhatóak.
Ajánlott életkor
6-99
Turnusok
2019. jún 24, hétfő - 2019. jún 28, péntek (5 nap) I. tábor
2019. júl 1, hétfő - 2019. júl 5, péntek (5 nap) II. tábor
2019. júl 15, hétfő - 2019. júl 19, péntek (5 nap) III. tábor
2019. júl 22, hétfő - 2019. júl 26, péntek (5 nap) IV. tábor
Kedvencekhez adomVoltam itt, értékelem A szervező bemutatkozik
Bemutatkozás
Az Óbudai Sportegyesület csapata 1997 óta foglalkozik a gyermekek számára sport és kalandprogramok, illetve természetjáró vízitúrák szervezésével. Római-parti sport és nyári élménytáborainkban és oktatásainkon arra törekszünk, hogy egy ÉLETRE SZÓLÓ ÉLMÉNYT nyújtsunk a gyermekeknek és családtagjaiknak. Profi kormányos csapatunknak köszönhetően játszva tanulhatnak meg nálunk a résztvevők kenuzni, miközben felszabadultan élvezhetik a Római-part adta élmény gazdag játékokat és természeti szépségeket a Duna partján. KÜLDETÉSÜNK: A velünk táborozó gyermekek és vízitúrázók számára olyan új és maradandó ismereteket, élményeket nyújtsunk, amelyek egyszerre SZÓRAKOZTATÓK és BIZTONSÁGOSAK. VEZETŐSÉGÜNK Horváth „Indián” Pál elnök mottója: „Számomra az a legfontosabb, hogy ne telhessen el gyermekkor élmények és értékes programok nélkül. A fiatalságom emlékezetes pillanatai közül jó pár kapcsolódik a barátokkal közösen eltöltött időhöz a Dunán. Szeretek visszaemlékezni evezős kalandjainkra, és remélem, hogy minél több gyermek tapasztalhatja meg a saját bőrén ezeket az életre szóló élményeket” Horváth Péter „Kisindián” edző, elnökhelyettes gondolatai: „Ma is jó érzés visszagondolni rá, hogyan gondoskodtak szüleink és a kormányosok arról a kenutúrákon, hogy gyermekként a legjobbat kaphassuk. Csupa izgalom volt a lapátválasztás, melyik hajóban lehet evezni, ki lesz tábor végére a kedvenc kormányosunk, hol verjük fel a sátrat, hogyan fogjuk meggyújtani a tábortüzet. Mennyi új kalandot és élményt adhatunk egy vízitúrán keresztül a kicsiknek és nagyoknak egyaránt...” Polyák Viktória élményfelelős meglátása: „A művészeti iskolában jöttem rá, hogyan lássam meg a formákban és a színekben az emberi gondolatokat. Jó érzés részese lenni az alkotás és a játék örömének, amikor a gyermekek visszatükrözik a bennük lévő fantasztikus dolgokat egy rajz vagy mosoly segítségével” Várjuk szeretettel leendő evezőseinket egy nagy közös kalandra!
Leírás
Sport és élménytábor a Rómain

Fedezd fel Budapest legnagyobb napközis nyári vízitáborában az indián kenus élet izgalmas világát!

Évek óta telt házas programjainkon több mint 5 féle foglalkozás és 2 féle vízi sportág közül választhatsz akár 4 héten át.

- Túrakenuzás
- Tengeri kajakozás
- Hajózás a „Rabszolgályával”
- Kreatív foglalkozás
- Vízitúrázás a „lakatlan szigetre”
- Római strandfürdős pancsolás
- Vízicsata és más játékok

Miért az Indián-vízitúra?

- Jól képzett szabadidős sportoktatók és edzők
- Személyre szabott evezős és kormányos oktatás
- Lelkes és gyermekszerető fiatal önkéntesek
- Táborozó-oktató arányunk kiemelkedő 8:1 arányú
- Új, stabil hajók és profi mentőmellények

Étkezés igényelhető: 2 fogásos menü + gyümölcs.
Előzetes egyeztetés alapján ehetőség van speciális „mentes” ételek igénylésére is.

Korhatárok: 6-18 éves lányok/fiúk, teljesen kezdőtől-haladóig

Időpontok: Hétfőtől-péntekig

I. hét: 2019.06.24-28
II. hét: 2019.07.01-05
III. hét 2019.07.15-19
IV. hét: 2019.07.22-26

Napi tábordíj: 8.000 Ft
Heti tábordíj: 19.000 Ft-tól étkezés nélkül, sportoktatással, felszereléssel.

Alap (19.000 Ft) és kalandcsomag (23.000 Ft) választható.

Az étkezés 6.000 Ft-ért vehető igénybe 4 napra. Pénteken túrázni megyünk, oda mindenkinek saját ellátással kell készülnie.

Korosztály: 6-18 éves kor

Helyszín: III. kerület

Napi program:

Hétfő-csütörtök 9-17 h

7.30-kor kapunyitás. Szabad foglalkozás 9 óráig felügyelettel (játékszoba, társasjáték stb.)

9.00-12 óráig: Gyülekező, bejelentkezés, felszerelés előkészítése. A napi tájékoztató után indulunk le a partra. Kiskocsikon levisszük a felszerelést, elrendezkedünk a fák árnyékában. Fokozatosan vezetjük be résztvevőinket a túrakenuzásba és a tengeri kajkozásba.

Mindent részletesen megmutatunk, elmagyarázunk akár többször is (mit-miért, hogyan-jól).

A hajóba szállás előtt kötelező a mentőmellény felvétel, amelynek megmutatjuk a helyes használatát.

A barátok, testvérek együtt is mehetnek. A kormányosok több körben, és váltott legénységgel eveznek tudásszint szerint, így minden gyerek vízreszáll, naponta akár tízszer is!
12-13 óra: Ebédszünet

13-16 óra: Délutáni evezés, egyre hosszabb partközeli körökkel. A tapasztaltabbakat a kezdőkkel vegyesen is eveztetjük, az egyedül lévőket új párba soroljuk.

Játék és pihenési lehetőség a part egy meghatározott, felügyelt részén van. Lehet közösen kártyázni, társasozni, beszélgetni. Mosdóba kimenni, enni, inni, pihenni kérés alapján bármikor lehet.

16-17 óra: Feljövünk a partról és kitakarítjuk az eszközöket. Ezután lehet kijelentkezni, hazamenni.

18.00. Kapuzárás

Program extrák:

Hétfő: A teljesen kezdő hajósokkal kiemelten foglalkozunk, megismerkedünk a kenuzással.

Kedd: Amennyiben az időjárás lehetővé teszi délelőtt elmegyünk a strandra vagy másik napot választunk.

Szerda: Az ebédszünet után a vízirendőrség előadást tart a biztonságos hajózásról, illetve elkezdjük a "rabszolgályás" hajózást.

Csütörtök: délelőtt gyakorlati „vizsga” az evezősöknek, délután a kormányosoknak. Meleg időjárás esetén vízicsatát rendezünk a telepen.
Pénteki vízitúra: A korai gyülekező (9.00) után vízre szállunk, és felevezünk egy kellemes sóderes partszakaszig a Tündér sziget érintésével.

Önellátás van péntekre: piknikezünk, pihenünk, pancsolunk egyet. A csoportkép elkészülte és a meglepetés ajándék után megkerüljük a Lupa-szigetet, majd összekapaszkodunk, és együtt csorgunk lefelé.

A sziget végétől versenyt rendezünk hazafelé. Becsült érkezés 16 óra, amely után záróünnepséget tartunk, kiosztjuk a díjakat. Kijelentkezéssel zárunk 18.00-ig.

A kreatív foglalkozásokat keddtől csütörtökig folyamatosan tartjuk, a strandlátogatást kivéve.

Turnusok:

2019-06-24 - 2019-06-28
2019-07-01 - 2019-07-05
2019-07-15 - 2019-07-19
2019-07-22 - 2019-07-26

A tábor ára:

19.000 Ft-tól
Videók
Voltál már itt? Értékeld!

0 / minimum 200 karakter
Barátságos, jó fej kormányosokkal és önkéntesekkel találkoztam itt.

A gyerekek jól érezték magukat, újszerűek voltak a hajók, mindenkinek jutott mentőmellény.

A kicsik és nagyok egyaránt megtanultak 1 hét alatt evezni.
Én nagyon élveztem, mikor ott lehettem :D Nem csak hasznos időtöltés volt, de egyértelműen nevelőértékű!
Kisfiam 7 évesen vett részt tavaly a táborban, és nagyon élvezte. Minden nap azt mondogatta, hogy reméli legközelebb is mehet. Pedig igen félénk kisfiú és kicsit tartottunk is attól, hogy talál-e majd barátokat magának, de délutánonként alig lehetett kirobbantani a srácok, lányok közül.
Szuperek voltak a kormányosok, az oktatók is. Mindig tudott valami jót mondani a "nagyokról" is.
Szerintem nem kérdés, hogy idén is részt vesz valamelyik oktatáson, talán már egy túrán is.